بهترین مرکز تعویض موتور با موتور قدرتمندتر

تعویض موتور با موتور قدرتمندتر

تعویض موتور با موتور قدرتمندتر

تعویض موتور با موتور قدرتمندتر

یکی از مواردی که در مورد تیونینگ خودرو بسیار حائز اهمیت می باشد ارتقاء قدرت و گشتاور پیشرانه خودرو می باشد در مجموعه فورویل درایو سال آن بیش از ده ها دستگاه خودرو مورد کارشناسی و مشاور قرار گرفته و پس از تعیین قدرت مورد نیاز عملیات تعویض موتور فابریک با موتور قدرتمند تر بر روی آن انجام می پذیرد ما در مورد اتومبیلهای تویوتا رونیز پیکاپ پاترول کاپرا ریچ وینگل هایلوکس تویوتا 2f 3f این عملیات را انجام داده ایم.

مورد مهم در خصوص تعویض موتور اتومبیلهای دو دیفرانسیل با موتور قویتر حجم داخل محفظه زیر کاپوت و فاصله شاسی ها از هم و رام مربوط به گیربکس و یا احیانا کله گاوی دیفرانسیل جلو از جمله موارد محدود کننده جهت تغییر موتور می باشد معمولاً از موتورهای تری یو زد 3uz 1fz 2jz lx7 lx5 lx3 و موتور نیسان پت فایندر و یا موتور Nissan SR engine sr20 جهت قدرتمندتر کردن اتومبیل استفاده می شود عملیات فوق معمولاً به مدت ۱۰ روز کاری به طول می انجامد و مواردی به شرح زیر جهت تغییرات موتور مورد نیاز می باشد.
ای سی یو موتور
در صورتی که گیربکس اتوماتیک داشته باشد ای سی یو گیربکس
دسته سیم کشی مربوط به موتور گیربکس
لیور دنده
قاب دور دست دنده
کیلومتر کامل اتومبیل
پمپ بنزین و درجه باک مخصوص
رادیاتور و بخش خنک کننده که مطابق با اتومبیل تحت عملیات جایگذاری شود.

در خصوص نصب موتور تری یو زد 3uz بر روی اتومبیل های نیسان دقت کنید که دیسک کلاچ می‌بایست برند تویوتا و صفحه کلاج می بایست برند نیسان باشد که کوبل شدن دو مارک مختلف بر روی هم معمولاً به درستی انجام نمی پذیرد و اغلب افرادی که از موتور تویوتا بر روی نیسان و یا بالعکس استفاده می کنند مشکلات دیسک و صفحه را تجربه کردند.

گرچه موتور تری یو زد موتور بسیار قدرتمندی می باشد ولی توصیه می گردد بر روی اتومبیل های تویوتا نصب گردد تا هزار خاری شفت ورودی گیربکس مطابق با دیسک و صفحه باشد و دچار مشکلات مشابه در اتومبیل های نیسان نگردد.

یکی از موارد مطلوب و قدذتمند نصب شده بر روی نیسان پیکاپ موتور sr20 می باشد که به صورت فابریک دارای اینترکولر و توربو است و مشکلی در مورد دیسک و صفحه نیز پیش نمی آید.

یکی دیگر از موارد پیشنهادی در مورد نصب موتور قوی تر بر روی نیسان رونیز نصب موتور نیسان پت فایندر ۶ سیلندر میباشد که این عملیات در تعمیرگاه فرویل درایو به راحتی میسر است.

توصیه می گردد جهت تست اطلاعات به روز تر با شماره تلفن های تعمیرگاه تماس حاصل فرمایید.

    به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!